
Jak znaleźć interesujący towar?
- Poprzez wyszukiwarkę – wpisz po prostu nazwę towaru
- Poprzez menu. Menu podzielone jest wg kategorii, a te dzielą się na podkategorie. Jeżeli szukasz np. karmy suchej dla psa, w menu karmy suche, znajdziesz wszystkie karmy. W kolejnych podkategoriach, karmy podzielone wg wielkości psiaków.
- Poprzez producenta. Wyszukiwarkę producentów znajdziesz na dole strony. Klikając wybranego producenta, wyświetlisz wszystkie jego produkty.
Dostępność towaru i czas wysyłki
Sprzedajemy głównie towar, który posiadamy na stanie. Towar wysyłamy w ciągu 24 godzin od zaksięgowania wpłaty. Jeżeli jednak znajdziesz towar, którego na magazynie nie posiadamy, a czas wysyłki będzie dłuższy, taka informacja znajdzie się przy produkcie. To jedyne przypadki. Towar ze stanem 0, nie wyświetli się w sklepie.
Odbiór osobisty
Zakupiony towar możesz odebrać osobiście. Złóż zamówienie przez stronę zoomisia.pl a my przygotujemy je dla Ciebie.
Towar możesz odebrać w Toruniu, przy ul. Polnej 124-126 w godzinach od 8 do 16.30 od poniedziałku do piątku.
Koszty wysyłki
Całkowity koszt dostawy zamówienia zobaczysz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Ciebie formy dostawy i metody płatności - w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty. Koszt dostawy zamawianych produktów jest zależny od wartości zamówienia oraz sposobu zapłaty i całkowitej wagi zamawianych produktów.
Ofertujemy bezpłatną dostawę dla zamówień:
- o wartości powyżej 199 zł
- o wadze paczki do 25 kg (paczkomat Inpost, Orlen, Pocztex)
- o wadze paczki do 30 kg (kurier Inpost)
Koszty dostawy przestawia poniższa tabelka. Dokładny opis poszczególnych form wysyłek znajdziesz poniżej tabelki.
Forma dostawy |
Poniżej 199 zł |
Powyżej 199 zł |
Max waga |
Kurier InPost |
12,99 zł |
- |
30 kg |
Kurier InPost pobranie |
15,99 zł |
3 zł |
30 kg |
Paczkomat InPost |
12,99 zł |
- |
25 kg |
Paczkomat InPost pobranie |
15,99 zł |
3 zł |
25 kg |
Orlen Paczka |
11,99 zł |
- |
25 kg |
Pocztex Punkt – Punkt |
10,99 zł |
- |
20 kg |
WAGI PRZESYŁEK / WYSYŁKA PACZEK O ŁĄCZNEJ WADZE PRZEKRACZAJĄCEJ MAX WAGĘ JEDNEJ PACZKI.
Maksymalna waga jednej paczki, jaką możemy nadać przedstawiona jest w tabelce powyżej. Wszystkie zamówienia z produktami o łącznej wadze przekraczającej maksymalną wagę jednej paczki będą wysyłane w 2 lub więcej paczkach, w zależności od całkowitej wagi. W takich przypadkach będzie naliczana opłata za pokrycie dodatkowych kosztów przesyłki. Opłata taka wynosi 11,99 zł za każdą kolejną paczkę – w przypadku dostaw InPost Kurier, InPost Paczkomat orz 10,99 zł w przypadku dostaw Orlen Paczka i Pocztex Punkt – Punkt.
W przypadku przesyłki pobraniowej zostanie naliczona dodatkowa opłata 3 zł za każdą paczkę.
W przypadku, kiedy wartość kolejnej paczki przekroczy wartość 199 zł, przesyłka jest bezpłatna.
W niektórych przypadkach może zaistnieć sytuacja, kiedy nie będzie dostępna żadna forma dostawy (waga, gabaryty itp.). Prosimy wtedy o kontakt telefoniczny w celu ustalenia formy dostawy.
Sposoby płatności
Przelew - dokonujesz wpłaty na rachunek bankowy, który otrzymasz w wiadomości e-mail, potwierdzającej przyjęcia zamówienia. Przelew możesz wykonać na poczcie, w banku lub przez internet. Realizację zamówienia rozpoczniemy od razu po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie.
Pobranie - zapłaty dokonasz gotówką przy odbiorze towaru. Ta metoda wiąże się z wyższą opłatą za realizację zamówienia.
Przelew natychmiastowy - najbardziej bezpieczna i najbardziej popularna obecnie forma płatności za pośrednictwem internetu. W ZooMisia.pl wykorzystujemy system Blue Media do którego przekierujemy Cię w celu dokonania płatności. Wybierasz swój bank i dokonujesz płatności. Cały proces odbywa się szybko i bezpiecznie.
Karty płatnicze: Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro
Rabaty i promocje
Produkty promowane znajdziesz bez problemu, będą się wyświetlały a wszystkie promocje znajdziesz w zakładce promocje.
Jeżeli sprzedajemy towar z krótką datą ważności, informacja o terminie przydatności umieszczona jest w opisie produktu. Taki produkt jest odpowiednio przeceniony, jednak na takie produkty, nie ma możliwości zwrotu, o czym informujemy na karcie produktowej. Takie produkty znajdziesz łatwko w specjalnym dziale Krótkie daty.
W przypadku przeprowadzenia akcji rabatowych z kuponami lub kodami, udostępniamy kod rabatowy (najczęściej mailowo). Wtedy, przy finalizacji zamówienia należy zaznaczyc check box "Mam kupon rabatowy" i w polu poniżej wpidać udostępniony przez nas kod i klikną przycisk "Użyj". Rabaty nalizczą się automatycznie.
Twoje zamówienia
Stan swojego zamówienia sprawdzisz na swoim koncie. W panelu klienta możesz zobaczyć status zamówienia oraz historię swoich zamówień.
Aby to jednak zrobić, musisz być zalogowany.
Aby się zalogować musisz założyć konto lub zalogować się poprzez Facebook lub konto Google. Proces ten jest bardzo prosty.
Jeżeli nie chcesz się logować / zakładać konta w naszym sklepie, nie przejmuj się. Zakupów dokonasz także bez logowania. W takim przypadku nie sprawdzisz jednak statusu zamówienia.